مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 زد تی ای مدل MF283V

ZTE MF283V Wireless N300 4G/LTE Modem Router

شناسه محصول : MF283V

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G , 4G , LTE
  • فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز
  • حداکثر سرعت دانلود: 150Mbps
8%
2,850,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 زد تی ای مدل MF283V

مودم روتر بی سیم 4G/LTE مدل MF283V محصولی از شرکت زد تی ای (ZTE) می باشد. این مودم 4G با قابلیت نصب سیم‌کارت و با قابلیت ساپورت 2G/3G/4G است که برای مصرف خانگی ساخته شده‌ است . با چنین دستگاهی می‌توانید اینترنت سیم‌کارت خود را فعال کرده و از اینترنت موبایل بهره ببرید. حداکثر سرعتی که برای دانلود و آپلود درون شبکه 4G برای این دستگاه ارایه شده 300 مگابیت بر ثانیه است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید به تلفن متصل شوید و همچنین میتوانید ارسال اس ام اس و دریافت آن را داشته باشید.

این مودم به همراه یک آداپتور و کابل شبکه RJ-45 ارایه می شود. این مودم جذاب قابلیت استفاده برای مصارف خانگی یا اداری پشتیبانی از 32 کاربر را دارد. با دارا بودن یک پورت USB به چه اندازه ای می تواند مفید و کارآمد باشد که دقیقا این پورت USB ای که در این مودم تعبیه شده است برای دستگاه هایی بوده که توانایی Share کردن در آن ها توسط مودم روتر بی سیم 4G زد تی ای مدل MF283V وجود دارد.

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 زد تی ای مدل MF283V

سرعت بسیار خوب

مودم سیم کارت خور 4G مدل MF283V با بهره‌بری از فناوری 4G , LTE (FDD) و استاندارهای وای فای 82٫11b/g/n می‌تواند سرعت دانلود 150 و سرعت آپلود 50 مگابیت برثانیه را در فرکانس 2.4 گیگاهرتز به شما ارائه دهد. درنتیجه برای وب‌گردی و کارهای روزمره بسیار کاربردی و مناسب است. این مودم از شبکه‌های 2G و 3G هم پشتیبانی می‌کند. استانداردهای شبکه این مودم شامل 2G-B4, 3G-B1/8 و 4G-FDD B1/3/5/7/8/28, TDD B38/40 است.

4G FDD LTE Band 1/3/7/20 (800/1800/2100/2600MHz)

3G UMTS/DC-HSPA+ 900/2100MHz

2G GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900MHz

پورت‌ ها

مودم رومیزی MF283V از چهار پورت RJ-45 یا همان LAN برای اتصال دستگاه‌ها به‌صورت باسیم بهره می‌برد. همچنین دارای دو پورت RJ-11 است. البته فکر نکنید باوجود پورت RJ-11 امکان اتصال اینترنت ADSL را هم به این مودم دارید. این مودم قابلیت پشتیبانی از ADSL را ندارد و فقط از اینترنت 4G, LTE سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

پورت RJ-11 در این مودم برای این تعبیه شده که شما بتوانید گوشی تلفن ثابت خودتان را به آن متصل کنید و از طریق گوشی تلفن ثابت و سیم کارتی که روی مودم است تماس برقرار کنید. به عنوان مثال شما فکر کنید جایی هستید که خط تلفن ثابت وجود ندارد، سیم کارت هم که برای اینترنت داخل مودم است، تلفن همراه‌تان هم خاموش شده، درنتیجه شما برای برقراری تماس تلفنی گزینه دیگری ندارید.

اما با اتصال یک گوشی تلفن ثابت به این مودم، می‌توانید از طریق سیم کارتی که داخل مودم است تماس برقرار کنید. درنظر داشته باشید برای برقراری تماس تلفنی، سیم کارت داخل مودم هم باید قابلیت برقراری تماس را داشته باشد. درضمن اگر دستگاه پوز داشته باشید هم می‌توانید از طریق پورت RJ-11 را به این مودم متصل کنید. ZTE MF283V یک پورت USB هم دارد، بیشترین استفاده پورت USB در مودم‌ها اشتراک گذاری فایل است.

با اتصال هارد یا فلش مموری به پورت USB این مودم رومیزی ، می‌توانید اطلاعات موجود روی آن هارد یا فلش مموری را با تمام دستگاه‌ هایی که به مودم متصل هستند، به اشتراک بگذارید. مثلا اگر روی هارد یا فلش فیلم، سریال یا موسیقی داشته باشید تمام دستگاه‌هایی که به مودم متصل هستند می‌توانند فیلم‌ها یا سریال‌های درون هارد را ببینند یا به موسیقی‌های درون آن گوش دهند.

این امکان در شرکت‌ ها هم بسیار کاربرد دارد. با اتصال یک هارد به مودم همه افراد شرکت می‌توانند فایل‌ها، گزارش‌ها، مدارک و… را روی آن هارد بگذارند تا بقیه همکاران هم به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانند با اتصال پرینتری که وای فای ندارد به پورت USB مودم به‌ صورت بی‌سیم از پرینتر استفاده کنید.

بهره‌بری از دو آنتن قدرتمند

برای خرید یک مودم سیم کارت خور رومیزی یکی از مهم‌ترین نکات، نوع آنتن آن‌ها است ، مودم زد تی ای MF283V دارای دو عدد آنتن داخلی قدرتمند از نوع MIMO است که سرعت اینترنت بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

مودم سیم کارت خور

قابلیت اتصال 32 دستگاه

این مودم رومیزی 4G, LTE قابلیت پشتیبانی از اتصال حداکثر 32 دستگاه به‌صورت همزمان و بی‌سیم را دارد. درنتیجه با داشتن این مودم تمامی اعضای خانواده و دوستان یا میهمانان شما می‌توانند بدون مشکل، همزمان و به‌ صورت بی‌سیم به این مودم وصل شوند. یا اگر تعداد پرسنل شرکت شما کمتر از 30 نفر است با داشتن این مودم همگی می‌توانید به آن متصل شوید و همگی از کار کردن با اینترنت پرسرعت لذت ببرید. البته ناگفته نماند که می‌توانید 4 دستگاه هم به‌صورت باسیم به این محصول متصل کنید. همچنین برخورداری از درگاه های متعدد، مودم رومیزی نسل چهارم ZTE MF283V را به یک انتخاب همه چیز تمام تبدیل کرده است.

جمع‌بندی

می‌توان گفت مودم سیم کارت خور ZTE مدل MF283V باتوجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد و قیمتی که دارد یک انتخاب مناسب بین مودم‌های رومیزی موجود در بازار است که برای استفاده در منزل یا شرکت‌های کوچکی که خط ثابت ندارند و به اینترنت پرسرعت نیاز دارند بسیار کاربردی است. از دیگر ویژگی‌های این مودم مقرون به مصرفه می‌توان به پشتیبانی از تمام اپراتورها، وجود دو آنتن داخلی با قابلیت نصب آنتن مجزا، قابلیت پشتیبانی از پیامک، قابلیت اتصال 32 کاربر وای فای به صورت همزمان بدون افت سرعت و کیفیت، قابلیت اتصال 4 کاربر به‌صصورت باسیم، قابلیت اتصال به یک گوشی تلفن و برقراری تماس صوتی از طریق سیم کارت داخل مودم اشاره کرد.

مودم روتر 4G LTE بی سیم N300 زد تی ای مدل MF283V

توجه کنید !

لازم به ذکر است در حال حاضر این راه اندازی فقط جهت استفاده از سیم کارت رایتل مورد نیاز است و فقط برای اولین بار لازم است این تنظیمات را انجام دهید.

  1. ابتدا از طريق واى فاى يا پورت LAN به مودم متصل شويد.
    2. سپس با باز كردن يك صفحه اينترنتى در قسمت وارد كردن آدرس، آى پى 192.168.0.1 را وارد كنيد.
    3. حال براى پسورد، admin را (با حروف كوچك) وارد و login کنید.
    4. سپس از منوى بالاى صفحه گزينه settings را انتخاب نمایید.
    5. از منوى سمت چپ Network settings را انتخاب و چهارمين گزينه APN را انتخاب فرمایید.
    6. در اين صفحه با انتخاب گزينه Manual امكان اعمال تغييرات ايجاد ميشود.
    7. سپس گزينه Add New را انتخاب کنید.
    8. در قسمت Profile Name عبارت Idh و در قسمت APN عبارت Rightel را تايپ و سپس گزينه Apply را انتخاب
نوع اتصال
بی‌سیم (Wi-Fi)
شبکه‌های قابل پشتیبانی
3G , 4G , LTE
فرکانس قابل پشتیبانی
2.4 گیگاهرتز
حداکثر سرعت دانلود
150Mbps
حداکثر سرعت آپلود
50Mbps
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
8 کاربر
قابلیت پشتیبانی از SMS
دارد
کلید WPS
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...