پیشنهاد شگفت‌انگیز
{{days}} روز
{{hours}} ساعت
{{minutes}} دقیقه
{{seconds}} ثانیه

مودم فیبر نوری هوآوی مدل EchoLife HG8346M

Huawei EchoLife HG8346M fiber optic modem

گارانتی : 12 ماهه شرکتی

شناسه محصول : HG8346M

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد پورت تلفن: 2 عدد
  • تعداد پورت شبکه: 4 عدد
  • تعداد USB پورت: 1 عدد
  • نوع کانکتور: SC/UPC
17%
1,250,000
1,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

شرکت هواوی بیشتر از یک دهه است که در زمینه تولید ONT در حال فعالیت می‌باشد و در حال حاضر میان رقبا پیشتاز است. شرکت Huawei اغلب مودم‌های خود را در سه رده اقتصادی، میان رده و پرچم دار تولید و توزیع می‌کند. مودم فیبرنوری HG8346M که از سری مودم های Echolife هواوی می‌باشد یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مودم های اقتصادی می‌باشد که تا به امروز تولید شده است؛ چرا که این مودم با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

محصولات مرتبط

یکی ازتجهیزاتی که امروزه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت استفاده می شود مودم فیبر نوری است. در ایران بیشتر مودم های فیبر نوری برند هوآوی استفاده میشود و یکی از انواع مودم های پرسرعت این برند ، مودم فیبرنوری هواوی مدل HG8346M است. مودم فیبر نوری هوآوی HG8346M از سری EchoLife شرکت Huawei ، جزء بهترین مودم هایی هستند. که پهنای باند بالایی را از طریق تکنولوژی GPON برای ادارات و اماکن تجاری کوچک فراهم می‌کند. و البته قیمت مودم هواوی مدل HG8346M نسبت به عملکرد خوب آن بسیار مناسب است. که در ادامه بیشتر با این مودم آشنا می شوید.

مشخصات و تعداد پورت ها HG8346M

اصلی ترین تفاوت در مودم‌های فیبر نوری تعداد پورت‌های آن‌ها می‌باشد، چرا که هر مودم با توجه به تعداد پورت‌ها و سرعت WiFi عملکرد متفاوتی دارد. مودم فیبر نوری HG8346M یک مودم تک باند از نوع 2.4 گیگاهرتز است؛ که این نوع باند سرعتی معادل 300Mbps را پشتیبانی می‌کند. مودم فیبر نوری M دارای دو آنتن بلند با قدرت 5dbi است که پهنای باند وسیعی را پشتیبانی می‌کند و برای شرکت‌های اداری ، خانگی مناسب می باشد.

همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین معقوله‌های هر مودم، تعداد پورت شبکه آن است، مودم فیبر نوری HG8346M چهار پورت شبکه از نوع Fast Ethernet (فست اترنت) با سرعت 100Mbps ، دو پورت تلفن و یک پورت USB دارد. آداپتور آن 1.5 آمپر و 12 ولت است.

کانکتور فیبر نوری مودم HG8346M از نوع UPC است و روی مودم 13 چراغ اعلام وضعیت وجود دارد، که این چراغ های LED وضعیت بخش‌های مختلف مودم را بیان می‌کند.

  • Power: روشن و یا خاموش بودن مودم
  • WLAN: اتصال شبکه بی سیم
  • LOS: وضعیت اتصال مودم به دستگاه مرکزی (مخابرات)
  • USB: برقراری ارتباط با فلش مموری
  • و...
تعداد پورت تلفن
2 عدد
تعداد پورت شبکه
4 عدد
تعداد USB پورت
1 عدد
نوع کانکتور
SC/UPC
فرکانس قابل پشتیبانی
2.4 گیگاهرتز
تعداد آنتن
دو آنتن
قدرت آنتن
5dBi
پشتیبانی از تکنولوژی
MIMO 2*2, GPON
سرعت وای فای
300Mbps
سرعت پورت شبکه
4 عدد فست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...