مودم 4G LTE قابل حمل نزتک مدل NZT-77CT

Naztech NZT-77CT Portable 4G LTE Modem

شناسه محصول : NZT-77CT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)
  • درگاه شارژ: پورت Type-C
  • ظرفیت باتری: 2100 میلی آمپر
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G , 4G , LTE
10%
1,600,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مودم نزتک NZT-77CT از به صرفه ترین مودم های 4G LTE همراه موجود در بازار است و امکان ندارد مودم همراهی را با این قابلیت های منحصر به فرد در بازار پیدا کنید که قیمت آن زیر دو میلیون تومان باشد. این مودم همراه 4G به باتری قدرتمند 2100 میلی آمپر ساعت مجهز گردیده است. و با تمام ویژگی های ذکر شده در ادامه مطلب و گارانتی معتبر شرکتی ، همان چیزی است که هر دانشجویی به آن نیاز دارد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های این محصول در ادامه با ثامن شبکه همراه باشید.

محصولات مرتبط

مودم 77CT نزتک با طراحی بدنه مینیمال و مطابق با استاندارد جهانی، تحت عنوان سبک‌ترین و کاربردی‌ترین مودم همراه نزتک به بازار عرضه شد. مدل 77CT نزتک از باتری جداشدنی 2100 میلی‌آمپری بهره می‌برد و درگاه شارژ سریع USB Type C مجهز است. در ادامه برای آشنایی با مشخصات فنی و اتصالات مودم با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری

مودم جیبی نزتک مدل 77CT با طراحی بدنه مینیمال و افقی و در دو رنگ مشکی و شیری، وزن 85 گرم و در ابعاد 98 در 58 در 14.5 میلی‌متر، به عنوان سبک‌ترین و خوش دست‌ترین مودم همراه نزتک، به بازار عرضه شده است. در طراحی این محصول از صفحه نمایش صرفه نظر شده است و چراغ‌های نشانگر LED نمایانگر وضعیت آنتن شبکه موبایل، وای فای و باتری، جایگزین صفحه نمایش شده است تا علاوه بر حفظ کیفیت باتری و افزایش مدت زمان روشن بودن محصول، طراحی مینیمال مطابق با کارکرد مودم، مورد توجه قرار داده شود. بدنه محصول از جنس PVC بادوام بوده و میزان احتمال شکستگی و خوردگی را به صفر می‌رساند. مودم 77CT با طراحی بدنه استاندارد و آرگونومیک، به راحتی قابل حمل بوده و به سادگی در جیب لباس، کیف و … قرار می‌گیرد و بهره‌مندی دائم از اینترنت پرسرعت را برای شما فراهم می‌سازد.

درگاه و رابط‌ها

از درگاه و رابط‌های مودم 77CT نزتک می‌توان به دکمه WPS، دکمه روشن و خاموش کردن مودم، اسلات سیمکارت میکرو و حافظه micro sd و درگاه USB Type-c است. دکمه روشن و خاموش و WPS در قسمت انحنای پایینی مودم قرار دارد. در کناره سمت چپ مودم درگاه USB Type-c تحت عنوان پورت شارژ مودم قرار دارد که شارژ سریع و زیر 3 ساعت محصول را ممکن می‌سازد. همچنین کابل Type-c این محصول قابلیت usb tethering  و اشتراک‌گذاری اینترنت مودم روی لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی شما را دارد. اسلات سیمکارت میکرو و کارت حافظه micro sd در قسمت زیرین باتری مودم تعبیه شده است و با برداشتن درب پشتی مودم و خارج کردن باتری 2100 میلی آمپری، در دسترس خواهد بود.

منبع تغذیه مودم

مودم 77CT نزتک مشابه با مدل 77C نزتک به باتری 2100 میلی آمپری مجهز است. مدت زمان شارژ کامل باتری به لطف درگاه USB Type C حدود 3 ساعت است و تا 7 الی 8 ساعت کارکرد مداوم را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. باتری جداشدنی مودم 77CT نزتک، اطمینان خاطر از بابت عمر مفید دستگاه را برای کاربران حاصل می‌کند. به دلیل در نظر نگرفتن صفحه نمایش مودم و جایگزینی آن با چراغ‌های نشانگر مورد نیاز، میزان مصرف باتری و ساعت کارکرد دستگاه به نسبت مودم 77C بهینه‌تر است.

مشخصات فنی

مودم جیبی نزتک مدل 77CT با سرعت دانلود 150 مگابیت  بر ثانیه  و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه، از رده LTE Cat4 بوده و از وای فای تک بانده 802.11n با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه بهره‌مند است. امکان اتصال تا ده کاربر به صورت هم زمان، پشتیبانی از تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل، بهره مندی از چیپ پردازنده قدرتمند MediaTek، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت و … از دیگر مشخصات فنی مودم 77CT نزتک است.

شارژ سریع و آسان

مودم 77CT نزتک به درگاه USB Type C مجهز است تا دو امکان شارژ سریع (Fast Charge) باتری 2100 میلی آمپری مودم و اشتراک گذاری اینترت روی کامپیوتر و لپ تاپ و … را در اختیار کاربران این دستگاه قرار دهد. منبع تغذیه مودم 77CT نزتک باتری 2100 میلی آمپر است که از طریق کابل Type C و استفاده از پورت USB Type C می‌توانید در کم‌تر از 3 ساعت شارژ کامل باتری مودم را تامین کنید.

نوع اتصال
بی‌سیم (Wi-Fi)
درگاه شارژ
پورت Type-C
ظرفیت باتری
2100 میلی آمپر
شبکه‌های قابل پشتیبانی
3G , 4G , LTE
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
10 کاربر
سرعت انتقال داده‌ها
سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه
وزن
85 گرم
پشتیبانی از پیام کوتاه (sms)
دارد
جنس بدنه
pvc بادوام
رابط سیمکارت
اسلات سیمکارت میکرو
نشانگر LED
دارد
سازگاری پنل کاربری با
دستگاه Andriod، IOS، Mac و Windows

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...