زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

مودم همراه 4G LTE بی سیم زد تی ای مدل U10S Pro

ZTE U10S Pro Portable 4G Modem

شناسه محصول : U10S Pro

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی سیم
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی امپر
  • تعداد کاربر: ۳۲ کاربر به صورت همزمان
  • Wi-Fi 6: دارد
7%
2,500,000
2,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مودم ۴G LTE زد تی ای ۱۰ در عین سادگی مشخصات فنی بسیار خوبی دارد و می‌تواند یک اتصال اینترنت مطمئن، فوق‌العاده سریع و کم هزینه را در اختیار اشخاصی که مدام درحال جابجایی و مسافرت هستند، افرادی که می‌خواهند چندین نفر از اینترنت یک سیم کارت استفاده کنند و یا افرادی که از اینترنت زیاد استفاده می‌کنند و نمی‌خواهند شارژ برقی گوشی موبایل‌شان زود تمام شود، به ارمغان می‌آورد. در ادامه همراه ما باشید تا با مودم ZTE U10 بیشتر آشنا شده و بتوانید آن‌را با موارد دیگری که در لیست خرید دارید مقایسه کنید.

محصولات مرتبط

مودم ۴G جیبی ZTE U10

چندین سال است که کاربران به دلیل مناسب بودن قیمت بسته‌های اینترنت و سرعت بالاتر، ترجیح داده‌اند به جای استفاده از اینترنت ثابت از اینترنت سیم کارت یا همان دیتا استفاده کنند. به همین دلیل هم تنوع زیادی از مودم‌های سیم کارت خور همراه و رومیزی، به بازار عرضه شده است.

یکی از شرکت‌هایی که محصولات خوبی را در این زمینه تولید می‌کند ZTE است. مودم ۴G جیبی U10 نیز یکی از جدیدترین مودم‌های همراه شرکت ZTE است که ماه ۱۱ سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی عرضه شده است. این محصول بسیار کوچک و زیبا طراحی شده و استانداردهای روز دنیا را در خود جای داده است.


طراحی ظاهری مودم ۴G جیبی ZTE u10s

همانطور که در مشاهده اول شما هم متوجه شدید با یک طراحی متفاوت نسبت به مودم‌های همراه موجود در بازار روبرو هستیم. اکثر مودم‌های سیم کارت خور همراه به شکل مستطیل یا مربع طراحی می‌شوند، اما ZTE سلیقه به خرج داده و U10s را بیضی شکل طراحی کرده است. پس تا اینجا طراحی متفاوت یکی از برتری‌های این محصول محسوب می‌شود. این مودم جیبی ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری دارد و بسیار سبک وزن است.

طول این مودم سیم کارتی ۱۰۸ میلی‌متر، ارتفاع آن ۶۰ میلی‌متر و ضخامت آن تنها ۱۷ میلی‌متر و فقط ۱۰۰ گرم وزن دارد، بنابراین برای قرار گرفتن داخل جیب شلوار هم مناسب است و می‌توان آن را داخل کیف و کوله پشتی هم قرار داد و بدون اینکه حتی متوجه وجود آن شوید، همیشه و همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. جنس بدنه مودم زد تی ای یو ۱۰ از پلاستیک فشرده و بسیار مستحکم است و در دو رنگ سفید و طوسی روانه بازار شده است. در قسمت جلویی مودم ZTE U10s یک صفحه مشکی رنگ گرد و بامزه وجود دارد که در آن ۳ عدد نشانگر LED جای داده شده است.

وظیفه این نشانگرها، نمایش میزان شارژ باتری، وضعیت شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) و وضعیت اتصال اینترنت سیم کارت داخل مودم است. در کنار دایره مشکی هم لوگوی ZTE قرار گرفته است. در قسمت جلویی این مودم چیز دیگری وجود ندارد تا سادگی حفظ شود. روی لبه سمت چپ هم هیچ چیزی نیست. روی لبه سمت راست، یک شیار کوچک برای باز کردن درب پشت مودم قرار گرفته است. برای دسترسی به باتری، شیار سیم کارت و دکمه تنظیم مجدد (Reset) این محصول باید درب پشتی مودم را باز کنید. با باز کردن درب پشت مودم می‌توانید اسم وای فای (SSID)، رمز عبور اتصال به آن و برچسب مشخصات محصول را هم قابل مشاهده هستند.

بر روی لبه بالایی مودم یو ۱۰، دو کلید قرار دارند که یکی برای روشن/خاموش کردن محصول و دیگری کلید WPS برای اتصال سریع است. اما یکی دیگر از جذابیت‌های مودم ZTE U10s روی لبه سمت پایینی آن قرار گرفته و پورت USB Type-C جهت شارژ کردن باتری مودم است. با این پورت امکان شارژ سریع‌تر باتری مودم را نسبت به پورت microUSB خواهید داشت.

مودم ۴G جیبی ZTE U10s

مودم ۴جی zte IDH

مشخصات فنی ZTE U10s

مشخصات فنی مودم جیبی ۴ جی IDH

مودم ZTE U10  قابلیت ارائه حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه  را ارائه می‌دهد. این مودم سیم کارتی از شبکه ۳G HSPA+ هم پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت دانلود ۲۱ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه را در این حالت دارد.

یکی دیگر از جذابیت‌های ZTE U10 بهره بری از Wi-Fi 6 با قابلت پشتیبانی از استانداردهای ۸۰۲٫۱۱b/g/n/ax است که استاندارد ax سرعت بسیار بالایی را به ارمغان می‌آورد. این مودم به آنتن‌های داخلی MIMO با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز مجهز شده که قدرت سیگنال بیشتر و سرعت بسیار خوب ۲۲۹ مگابیت بر ثانیه را در شبکه فراهم می‌سازند و دیگر نیازی به استفاده از آنتن خارجی نخواهید داشت.

مودم جیبی U10 آنلاک بوده و با تمام اپراتورهای کشور سازگار است، پس شما می‌توانید سیم‌کارت هر اپراتوری که مدنظر دارید را برای استفاده در آن انتخاب کنید.

ZTE U10 می‌تواند اینترنت سیم کارت درون خود را با ۳۲ دستگاه به صورت همزمان به اشتراک بگذارد، بدون اینکه از سرعت و کیفیت اینترنت کاسته شود. بنابراین برای استفاده در منزل، مغازه، شرکت و تقریبا هر جایی مناسب است. مودم همراه U10 قابلیت ارسال و دریافت پیامک را هم دارد که به‌راحتی با هر مرورگری قابل مدیریت است.

باتری

مودم ZTE LTE U10s دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت جدا شدن از مودم است که می‌تواند درحالت استفاده به‌صورت مداوم تا ۸ ساعت مودم را روشن نگه دارد. بنابراین زمانی که به برق دسترسی نداشته باشید، می‌توانید مدت زمان بسیار طولانی را از مودم استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق پورت USB Type-C تعبیه شده روی مودم، باتری مودم را بسیار سریع شارژ کنید. برای شارژ باتری بهتر است از شارژهای غیر فست شارژ موبایل استفاده کنید.



مودم ۴جی ZTE U10s

مودم جیبی ۴ جی IDH

محصولات هم‌رده

مشخصات فنی مودم جیبی ۴ جی IDH

از محصولات هم‌رده مودم ZTE U10s می‌توان به ZTE MF935 که از U10 قدیمی‌تر بوده و کمی ضعیف‌تر است و هواوی  E5785-320a که بازهم از U10 قدیمی‌تر بوده اما مشخصات فنی قوی‌تری دارد اشاره کرد.



جمع‌بندی

ZTE U10s یک مودم همراه LTE است با کیفیت ساخت بسیار خوب است که اواخر سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه و در آن از فن‌آوری روز دنیا استفاده شده تا سرعت بالاتری ارائه دهد. با داشتن ZTE U10s شما می‌توانید اینترنت سیم کارت را بین ۳۲ دستگاه به صورت بی‌سیم و همزمان به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌های U10 می‌توان به طراحی زیبا و جمع‌جور، اتصال پایدار، باتری با مدت زمان شارژدهی طولانی مدت و سازگاری با انواع سیم‌کارت‌های موجود در ایران اشاره کرد.

مشخصات فنی مودم جیبی ۴ جی IDH

نوع اتصال
بی سیم
باتری
۳۰۰۰ میلی امپر
تعداد کاربر
۳۲ کاربر به صورت همزمان
Wi-Fi 6
دارد
وزن
۱۰۰ گرم
سرعت انتقال داده ها
حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت در ثانیه و آپلود 50 مگابیت در ثانیه
پشتیبانی از SMS
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...