مودم فیبر نوری Huawei SmartAX MA5675 (4 پورت تلفن)

Huawei fiber optic modem model MA5675

گارانتی : 12 ماهه شرکتی

شناسه محصول : MA5675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قدرت آنتن: 2 آنتن 2dBi
  • نوع کانکتور: SC/UPC
  • تعداد پورت شبکه: 4 عدد گیگ
  • تعداد پورت تلفن: 4 عدد
8%
7,000,000
6,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

یکی از خاص‌ترین ONT‌هایی که شرکت هواوی تا به امروز طراحی و تولید کرده است مودم فیبر نوری SmartAX MA5675 است. این مودم فیبر نوری باتوجه به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد به یکی از مودم‌های پرچم دار در زمینه‌ی فناوری ارتباطات تبدیل شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مودم می‌توان به عملکرد بالا، پشتیبانی از اتصالات پرسرعت، امنیت بالا اشاره کرد.

محصولات مرتبط

مودم فیبر نوری MA5675 دارای چهار پورت شبکه از نوع گیگ با سرعت 1000Mbps برای اتصال به رایانه شخصی، ست تاپ باکس (STB) است، و از چهار پورت تلفن نیز پشتیبانی می‌کند که همین امر بزرگ‌ترین ویژگی این دستگاه می‌باشد. چرا که در مقایسه با دیگر مودم‌های فیبر نوری می‌تواند به دستگاه‌های بیشتر متصل شود.مودم هواوی MA5675 تک باند است به این معنا که تنها از باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این باند فرکانسی از استانداردهای Wi-Fi 802.11b/g/n برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های مودم‌های تک باند پوشش دهی وسیع آن‌ها می‌باشد.

قابلیت نصب روی دیوار

سخت افزار و نرم افزار محصول از امنیت سطح مخابرات پشتیبانی می کند. بسته به سناریوهای مختلف استقرار، می توان آن را روی میز کار قرار داد یا روی دیوار نصب کرد. MA5675 دارای ویژگی های محیط قوی است.

سناریوی کاربردی

MA5675 در لایه دسترسی کاربر GPON مستقر شده است. این به عنوان یک پایانه شبکه برای اتصال مشترکین SOHO به اینترنت با استفاده از یک کابل نوری عمل می کند. چهار پورت اترنت Base-T 10/100/1000M را برای اتصال به رایانه شخصی، ست تاپ باکس (STB) و ویدئو ارائه می کند. چهار پورت POTS برای اتصال به تلفن، دستگاه فکس و دستگاه POS فراهم می کند. علاوه بر این، MA5675 یک پورت Wi-Fi را برای خدمات اینترنت بی‌سیم با سرعت بالا فراهم می‌کند.

اگر به دنبال مودم فیبر نوری MA5675 با تعداد پورت تلفن 4 عدد هستید می‌توانید از آرسین کالا تهیه کنید. 

سرعت WiFi مودم فیبر نوری HUAWEI MA5675 معادل 300Mbps و دارای 2 آنتن با توان 2dBi، و قابلیت اتصال به کانکتور SC/UPC است به این معنا که برای اتصال به اینترنت فیبر نوری می‌بایست از پچ کوردهای فیبر نوری با کانکتورهای SC و با پالیش UPC استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید پچ کوردها و کانکتورها می‌توانید به مقاله راهنمای خرید پچ کوردهای فیبر نوری مراجعه کنید. همچنین مودم MA5675 دارای یک پورت USB برای اشتراک گذاری فایل‌ها دارد. 

 قابلیت‌های امنیتی مودم فیبر نوری MA5675 بسیار پیشرفته است به طوری که از SPI Firewall ، DoS Anti-Attacks و محدودیت آدرس‌های MAC/IP/URL پشتیبانی می‌کند و امنیت کامل را برای اینترنت شما به ارمغان می‌اورد.

SPI Firewall مخفف کلمه stateful packet inspection است و قابلیتی در فایروال‌ها می‌باشد که وضعیت ارتباطات و اتصالات فعال را بررسی می‌کند و با استفاده از این اطلاعات تعیین می‌کند که چه پکت‌هایی اجازه عبور از فایروال را داشته باشند.

قدرت آنتن
2 آنتن 2dBi
نوع کانکتور
SC/UPC
تعداد پورت شبکه
4 عدد گیگ
تعداد پورت تلفن
4 عدد
تعداد پورت USB
1 عدد
باند فرکانسی
تک باند
فیچر امنیتی
mac address filtering
منبع تغذیه باتری
12V DC, 1A
مصرف برق
11 وات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...