مودم روتر 4G+ LTE بی سیم و دوباند نزتک مدل NZT-GTX1000

Naztech NZT-GTX1000 Wireless 4G+ LTE Dual Band Modem Router

شناسه محصول : NZT-GTX1000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • رابط‌‌ها: درگاه LAN / WAN و LAN، پورت آداپتور برق شهری، شیار...
  • نوع پردازنده: Qualcomm
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: TD-LTE,4.5G ,+4G, 3G
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مودم روتر سیم کارت خور 4G+ LTE رومیزی مدل NZT-GTX1000 محصولی از برند نزتک (Naztech) می باشد. مودم رومیزی GTX1000 نزتک با طراحی مینیمال، کاربری آسان و بدون هیچ گونه محدودیت انتخاب اپراتور، عضو جدید و قدرتمند خانواده مودم‌های نزتک است. این محصول به فناوری MiMo 4*4 مجهز است و از فناوری 4G+ LTE پشتیبانی می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که از بهترین تجربه اتصال به اینترنت پرسرعت و حرفه‌ای، بهره‌مند شود.

مودم روتر 4G+ LTE بی سیم و دوباند نزتک مدل NZT-GTX1000


مودم روتر 4.5G TD-LTE بی سیم و دوباند نزتک مدل NZT-TDX1000

مشخصات ظاهری

در طراحی بدنه مودم نزتک NZT-GTX1000 نهایت دقت و ظرافت رعایت گردیده است تا محصول به سادگی با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار هماهنگ شود. طراحی زیبا، کوچک و آرگونومیک مودم باعث سهولت در حمل و نقل و جابه‌جایی محصول می شود. ابعاد مودم به گونه‌ ای در نظر گرفته شده که کم‌ترین میزان فضا اشغال شود. تمام درگاه‌ها و نقاط اتصال مودم در قسمت پشت و زیرین آن تعبیه شده تا علاوه‌بر حداکثر کارایی، زیبایی و جلوه ظاهری حفظ شود. جنس بدنه مودم GTX1000 نزتک از PVC بادوام انتخاب شده‌است تا علاوه بر افزایش طول عمر مودم و جلوگیری از آسیب و شکستگی‌ های احتمالی، وزن نهایی مطابق با استانداردهای جهانی تنظیم شده باشد. سه نشانگر LED در قسمت جلویی مودم تعبیه گردیده که وضعیت روشن خاموش بودن دستگاه، اتصال به اینترنت و وای فای را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات فنی

NZT-GTX1000 نزتک یک مودم رومیزی قدرتمند است. که در رده LTE Cat6+ / Cat12 قرار دارد و از تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل پشتیبانی می‌کند. از نقاط قوت این محصول می‌توان به بهره‌مندی از قدرتمندترین چیپست اسنپدراگون یعنی کوالکام (Qualcomm) ، فول باند (Band Full) بودن، پشتیبانی از نسل‌ های 2G ، 3G ، +4G و مجهز به به فناوری MiMo 4*4 اشاره داشت. برای آشنایی با دیگر مشخصات فنی مودم ، در ادامه همراه ما باشید.

سرعت انتقال اطلاعات و باندهای قابل پشتیبانی

حداکثر سرعت دانلود مودم NZT-GTX1000 نزتک در شرایط تجمیع فرکانس روی شبکه‌های FDD ، تا 600 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود تا 150 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. و مودم در رده LTE Cat6+/12 قرار دارد. همچنین در حالت TDD حداکثر سرعت دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود تا 75 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین از باند های 1، 3 و 7 برای شبکه FDD و باند های 40 و 41 برای LTE پشتیبانی می‌کند. و در نتیجه با استفاده از هر نوع سیمکارت از جمله معمولی و دیتا، بهترین اینترنت را تجربه خواهید کرد. مودم NZT-GTX1000 نزتک از آخرین نسل وای فای یعنی نسل 7 و فرکانس‌های رادیویی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز بهره‌مند است و هنگام اتصال هم زمان کاربران به وای فای، بدون افت کیفیت اتصال تا 64 کاربر را پشتیبانی می‌کند.

رابط‌ ها و درگاه‌ها

مودم NZT-GTX1000 نزتک با شعار “یک مودم کافیست” به بازار مودم و تجهیزات شبکه عرضه شد و این شعار هنگام طراحی تا تولید این محصول ، در هر زمان بسیار حائز اهمیت بود. در همین راستا مودم روتر 4G+ LTE نزتک مجهز به دو درگاه LAN / WAN و LAN، پورت آداپتور برق شهری، دکمه RESET با دسترسی آسان، سیستم راه اندازی محافظت شده بی‌سیم WPS، شیار سیمکارت نانو با پشتیبانی از تمام اپراتورهای ایرانسل، رایتل، همراه اول و شاتل و پورت آداپتور DC است. یک درگاه USB C-TYPE در کنار شیار سیم کارت و قسمت زیرین محصول قرار دارد که استفاده کاربری نداشته و مخصوص تست‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری برنامه نویسان این محصول است.

مودم روتر 4.5G TD-LTE بی سیم و دوباند نزتک مدل NZT-TDX1000

روش‌های اتصال به اینترنت

مودم نزتک NZT-GTX1000 به یک درگاه LAN / WAN با سرعت 1000 مگابایت مجهز است. و علاوه بر اینترنت سیمکارت، دسترسی به اینترنت از طریق درگاه WAN را به عنوان یک مودم روتر بی‌سیم، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حالت اولیه نیز سیمکارت را از قسمت زیرین مودم داخل شیار مخصوص قرار دهید و با استفاده از وای فای یا استفاده از دو درگاه LAN1 و LAN2 می‌توانید اتصال با کیفیت را برقرار کنید.

مجهز به فناوری MiMo 4*4

مودم روتر NZT-GTX1000 نزتک با بهره‌مندی از فناوری MiMo 4*4 سرعت بی‌نظیری در انتقال دیتا، آپلود و دانلود در اختیار کاربران می‌گذارد. فناوری  MiMo 4*4 به دریافت سیگنال بیشتر و آنتن‌دهی قوی‌ تر منجر خواهد شد. در نتیجه پاسخ به این سوال کاربران که اینترنت سیمکارت روی مودم چه تفاوتی با اینترنت گوشی موبایل دارد، کاملا واضح و مشخص است. نزتک NZT-GTX1000 با بهره‌ مندی از این فناوری ، سرعتی چند برابر سرعت اینترنت همان سیم کارت روی دستگاه‌ های دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت انتخاب وای فای | رنج بیشتر یا اتصال قوی تر؟

مودم NZT-GTX1000 نزتک از دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. و امکان انتخاب میان این دو SSID برای کاربران مودم روتر 4G+ LTE نزتک فراهم است. وای فای روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز می‌تواند رنج گسترده‌ تری را پشتیبانی کند. اما هنگامی که باند وای فای روی فرکانس 5 گیگاهرتز تنظیم می‌شود، رنج کم‌تری پوشش می‌گردد. ولی با این تفاوت که اتصال برقرار گردیده، قوی‌تر و پایدارتر خواهد بود. هر کدام از این فرکانس‌ ها مزیت‌ های خود را دارند و این مزایا هنگامی که به آن‌ ها نیاز داشته باشید، به خوبی احساس می‌شود.

نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
رابط‌‌ها
درگاه LAN / WAN و LAN، پورت آداپتور برق شهری، شیار سیمکارت نانو، درگاه USB C-TYPE
نوع پردازنده
Qualcomm
شبکه‌های قابل پشتیبانی
TD-LTE,4.5G ,+4G, 3G
نوع آنتن
داخلی
سرعت انتقال داده‌ها
سرعت دانلود تا 600 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 150 مگابیت بر ثانیه
دارای تکنولوژی
MIMO 4×4
قابلیت پشتیبانی از SMS
ندارد
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
64
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های
android,ios,mac,windows
گواهینامه
RoHS
FCC
CE

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...