مودم روتر بی سیم 4G LTE همراه و رومیزی zte مدل K10

ZTE K10 4G LTE Cat4 MODEM WiFi Router

شناسه محصول : ZTE K10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد آنتن: 2 عدد (۲*۲ MIMO )
  • پورت ها: پورت LAN پورت RJ11 پورت MicroUSB شیار سیمکارت
  • شبکه: ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه دانلود سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
  • تعداد کاربر وای فای: ۳۲ کاربر به صورت همزمان
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

تصور کنید یک مودم رومیزی با قابلیت جابجایی داشته باشید. K10 مودم روتر رومیزی سیم کارت خور ۴G LTE جدید شرکت ZTE است که به دلیل بهره‌بری از باتری داخلی امکان جابجایی دارد و دسترسی سریع و مطمئن به اینترنت پرسرعت را در هر جایی برای شما فراهم می‌سازد. در ادامه همراه ما باشید تا با مودم روتر رومیزی قابل حمل ZTE K10 بیشتر آشنا شوید.

وقتی صحبت از تفاوت بین مودم جیبی و مودم رومیزی می‌شود اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها در تامین برق است.

مودم‌های جیبی انرژی مورد نیاز خود را از باتری تامین می‌کنند اما در مودم‌های رومیزی انرژی مورد نیاز توسط آداپتور برق تامین می‌شود.

هرکدام از این مودم‌های سیم کارت خور مزایا و معایب خودشان را دارند، مثلا مودم رومیزی امکان جابجایی و همراه داشتن را ندارد زیرا با برق کار می‌کند اما پوشش وای فای بیشتر و دریافت سیگنال قوی‌تری دارد.

درمقابل مودم جیبی امکان اینکه هرجایی آن‌را به همراه داشته باشید را دارد اما برد وای فای آن کمی کمتر از مودم رومیزی است

مودم رومیزی باتری خور ZTE K10

مودم رومیزی با باتری zte K10

طراحی ظاهری مودم رومیزی ZTE K10

مودم رومیزی ZTE K10 طراحی شیک و ساده‌ای دارد. قسمت جلویی مودم با یک برجستگی مثلثی شکل طراحی شده که ظاهری شیک و متفاوت به آن بخشیده است. مودم کی ۱۰ سفید رنگ است و برند ZTE در قسمت جلوی آن خودنمایی می‌کند، همچنین نسبت به سایر مودم‌های رومیزی ابعاد کوچک‌تری دارد. طول این مودم سیم کارتی ۱۴۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۴۰ میلی‌متر و ضخامت آن ۶۶٫۵ میلی‌متر است.

وزن این مودم رومیزی با باتری درحدود ۲۹۸ گرم است. درنتیجه می‌توانید به آسانی مودم را داخل کیف و کوله پشتی قرار دهید و حمل کنید تا همیشه و همه جا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. در قسمت جلویی مودم زد تی ای کی ۱۰ سه عدد نشانگر LED وجود دارند که وظیفه نمایش میزان شارژ باتری، وضعیت شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) و وضعیت اتصال اینترنت سیم کارت داخل را بر عهده دارند.

اگر نشانگر LED باتری سفید رنگ باشد یعنی میزان شارژ باتری کامل یا بیش از ۶۰ درصد است. اگر رنگ نشانگر باتری آبی باشد شارژ باتری بین ۲۰ تا ۶۰ درصد و اگر نشانگر باتری قرمز رنگ شود یعنی میزان شارژ باتری کمتر از ۲۰ درصد است. روی لبه‌های سمت چپ و راست هم چیزی قرار نگرفته.

در قسمت پشت و بالای مودم روتر  K10 و میان شیارهای خنک کننده، یک شیار برای اتصال مودم به دیوار تعبیه شده است. در قسمت پشت و پایین هم کلید روشن و خاموش، شیار ریز تنظیم مجدد (Reset)، پورت LAN برای اتصال باسیم، پورت RJ11 برای اتصال تلفن ثابت و برقرار تماس از طریق سیم کارت داخل مودم، شیار اتصال آداپتور برق و کلید اتصال سریع (WPS) قرار گرفته‌اند.

در قسمت زیرین K10 هم می‌توانید شیار سیم کارت و پورت MicroUSB جهت شارژ باتری داخلی را مشاهده نمایید. بدنه مودم زد تی ای کی ۱۰ از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مستحکم تولید شده است.

مشخصات فنی ZTE K10

مودم روتر با باتری ZTE K10 IDH

مودم رومیزی ZTE K10 در حالت LTE FDD قابلیت ارائه حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه و در حالت LTE TDD حداکثر سرعت ۱۱۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱۰ مگابیت بر ثانیه را دارد.

مودم روتر ZTE K10 از شبکه ۳G HSUPA هم پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت دانلود ۲۱ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه را در این حالت دارد.

مودم روتر ZTE K10 قابلیت پشتیبانی از استانداردهای وای فای ۸۰۲٫۱۱b/g/n را با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز دارد. ناگفته نماند که این مودم از دو باند ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند و برای جلوگیری از تداخل اگر یک باند شلوغ شد، باند دیگر را جایگزین می‌کند.

این مودم رومیزی علاوه بر دو عدد آنتن خارجی دارای آنتن داخلی هم هست و آنتن‌های محصول از فن‌آوری ۲*۲ MIMO بهره می‌برند تا امکان ارائه پوشش وای فای بسیار خوبی را داشته باشند. مودم روتر ZTE U10 این امکان را دارد تا اینترنت سیم کارت درون خود را با ۳۲ دستگاه به صورت همزمان به اشتراک بگذارد، بدون اینکه از سرعت و کیفیت اینترنت کاسته شود. بنابراین برای استفاده در شرکت‌ها کوچک، منزل، مغازه و تقریبا هر جایی ایده‌آل است.

مودم رومیزی K10 قابلیت ارسال و دریافت پیامک را هم دارد که به‌راحتی با هر مرورگری قابل مدیریت است. مودم سیم کارت خور رومیزی ZTE K10 آنلاک بوده و با تمام اپراتورهای کشور سازگار است، پس شما می‌توانید سیم‌کارت هر اپراتوری که در منطقه مدنظر شما آنتن‌دهی بهتر دارد یا از نظر شما خدمات بهتری را ارائه می‌دهد را برای استفاده در مودم انتخاب کنید.

تعداد آنتن
2 عدد (۲*۲ MIMO )
پورت ها
پورت LAN
پورت RJ11
پورت MicroUSB
شیار سیمکارت
شبکه
۱۵۰ مگابیت بر ثانیه دانلود
سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
تعداد کاربر وای فای
۳۲ کاربر به صورت همزمان
باتری
باتری داخلی ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
قابلیت ارسال SMS
دارد
کلید اتصال سریع (WPS)
دارد
وزن
۲۹۸ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...