کارت شبکه USB بی‌ سیم و دوباند AC600 دی لینک مدل DWA-172

D-Link DWA-172 Wireless AC600 Dual Band High Gain USB Adapter

شناسه محصول : DWA-172

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم: 2.4GHz و 5GHz
  • رابط: USB2.۰
  • نوع آنتن: خارجی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

کارت شبکه بی ‌سیم USB دی-لینک مدل DWA-172 یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی برند نام‌آشنا و محبوب دی‌لینک است. دی لینک از شرکت‌های معتبر و شناخته شده در زمینه‌ی تولید محصولاتی نظیر اقلام جانبی کامپیوتر و شبکه است و این مدل از محصولات آن با استفاده از پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود و امکانات شبکه‌ی بی‌سیم را در اختیار کامپیوتر می‌گذارد. این محصول برای کسانی که امکان نصب کارت شبکه‌ی اینترنال را برای لپ تاپ یا کامپیوتر خود ندارند گزینه‌ی مناسبی است و برای استفاده از آن نیازی به باز کردن کیس کامپیوتر یا لپ‌تاپ نیست و کامپیوترهای فاقد شبکه‌ی بی‌سیم داخلی می‌توانند با تهیه‌ی یک کارت شبکه‌ی بی‌سیم نظیر مدل DWA-172 و اتصال آن به پورت USB به صورت بی‌سیم از اینترنت استفاده کنند. شبکه‌ی بی‌سیم ایجادشده، از استانداردهای امنیتی WPA/WPA2، WPA-PSK/WPA2-PSK، 64/128-bit WEP و Wi-Fi Protected Setup پشتیبانی می‌کند و امنیت لازم برای انتقال فایل و استفاده از اینترنت را برای کاربران به همراه دارد. شبکه‌ی بی‌سیمی که توسط این کارت شبکه ایجاد می‌شود، از استاندارد IEEE 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.

محصولات مرتبط

کارت شبکه USB بی‌ سیم و دوباند AC600 دی لینک مدل DWA-172 > کارت شبکه دی لینک مدل DWA-172 به شما امکان می دهد با انتقال فناوری بی سیم AC قدرتمند به رایانه رومیزی یا نوت بوک خود، سرعت بی سیم را سریعتر از همیشه تجربه کنید. به سادگی دستگاه را به یک پورت USB موجود در کامپیوتر و لپتاپ خود متصل کنید. و به یک شبکه بی سیم امن جهت اتصال مرورگر وب، گپ زدن با دوستان خود، پخش مستقیم فیلم HD یا پخش آنلاین داشته باشید.

کارت شبکه USB بی‌ سیم و دوباند AC600

پهنای باند

کارت شبکه USB بی‌ سیم و دوباند AC600 با فناوری یکپارچه دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، تداخل Wi-Fi را کاهش می دهید تا حداکثر توان را برای اتصال سریع تر، بازی و تماس های VoIP و پخش فیلم داشته باشید. طراحی زیبای این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در هر جایی با اتصال آن. به کامپیوتر خود از سرعت بالا لذت ببرید.

امنیت

با استفاده از تکنولوژی  محافظتی بی سیم WPS به سرعت و به آسانی یک شبکه خانگی بسیار ایمن ایجاد کنید. پشتیبانی از جدیدترین فناوری رمزگذاری این دستگاه،. ضمن جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگران به شبکه شما، از در امان ماندن هک اطلاعات منتقلی در شبکه شما اطمینان کامل را حاصل نمایید.

نوع اتصال
بی‌سیم (Wi-Fi)
محدوده فرکانس بی‌سیم
2.4GHz و 5GHz
رابط
USB2.۰
نوع آنتن
خارجی
پهنای باند
پشتیبانی از فرکانس 5 گیگاهرتز 433Mbps
پشتیبانی از فرکانس 2.4 گیگاهرتز 150Mbps
استاندارد بیسیم
IEEE 802.11a , IEEE 802.11b , IEEE 802.11g , IEEE 802.11n , IEEE 802.11ac
امنیت بیسیم
WPA2
گواهینامه ها
CE , FCC , IC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...