پایه نگهدارنده موبایل یوگرین مدل LP405 کد 20473

Ugreen LP-405 Mobile Holder Stand / 20473

شناسه محصول : LP405-20473

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس ساخت: پلاستیک (PVC)
  • نوع پایه نگهدارنده موبایل - تبلت: مکشی (شیشه و سطوح صیقلی)
  • محور قابل چرخش: افقی - عمودی
  • قابلیت چرخش: دارد
11%
990,000
890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

پایه UGREEN مدل LP405-20473 برخلاف پایه‌های استاندارد خودرو، بدون ایجاد مانع در دید به سمت پایین خم می‌شود و زاویه مناسبی را برای قرار دادن تلفن فراهم می‌کند تا بتوانید راحت از آن استفاده کنید. فقط یک دکمه را فشار دهید تا گوشی هوشمند خود را در نگهدارنده قرار دهید یا از آن جدا کنید. این مدل هنگام رانندگی در سخت‌ترین زمین‌ها، نگه‌داری پایدار را فراهم می‌کند. می توانید پایه Ugreen LP405 را به راحتی به داشبورد هر خودرویی متصل کنید و دهانه وسیع پایه به شما امکان می دهد هر مدل گوشی هوشمند موجود در بازار تا اندازه 7.2 اینچی به آن وصل کنید.

هولدر موبایل ماشین ۳ حالته یوگرین مدل LP405 

استفاده از گوشی همراه حین رانندگی حوادث خطرناکی را به دنبال دارد. استفاده از یک هولدر موبایل برای ماشین می‌تواند از این حوادث جلوگیری کند. پایه نگهدارنده گوشی یوگرین مدل LP405 با طراحی زیبا و کارآمد، امکان چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت نصب به ۲ حالت یکی از بهترین محصولات دسته هولدر موبایل است که می‌توانید برای خودرو خود تهیه کنید.

طراحی شیک و مدرن

اولین چیزی که در مورد پایه نگهدارنده موبایل یوگرین مدل LP405 جلب توجه می‌کند، طراحی شیک و مدرن آن است. این پایه با ظاهری شبیه به آبشار، جلوه‌ای زیبایی دارد. این هولدر موبایل بر خلاف پایه‌های گوشی دیگر مناسب برای خودرو، بدون اینکه مانع دید راننده از جاده شود، به سمت پایین خم می‌شود و زاویه‌ای عالی برای قرارگیری گوشی فراهم می‌کند.

قابلیت تنظیم زاویه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پایه نگهدارنده موبایل یوگرین مدل LP405، قابلیت تنظیم زاویه آن است. این پایه دارای یک گوی چرخشی ۳۶۰ درجه است که به شما امکان می‌دهد زاویه دید خود را به دلخواه تنظیم کنید. این ویژگی برای تماشای فیلم، انجام مکالمات ویدیویی و یا استفاده از GPS در هنگام رانندگی بسیار کاربردی است.

نصب آسان

نصب پایه نگهدارنده موبایل یوگرین مدل LP405 کد 20473 بسیار آسان است و به ابزار خاصی نیازی ندارد. این پایه نگهدارنده گوشی به سه حالت زیر نصب می‌شود؟

  • هولدر موبایل داشبوردی (قابل نصب روی داشبورد بدون آسیب به داشبورد)
  • هولدر موبایل شیشه ای (قابل نصب روی شیشه جلو خودرو)

خرید نگهدارنده گوشی ماشین یوگرین مدل LP405

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پایه نگهدارنده، قابلیت تنظیم زاویه آن است. این پایه دارای یک گوی چرخشی ۳۶۰ درجه است که به شما امکان می‌دهد زاویه دید خود را به دلخواه تنظیم کنید. قابلیت نصب به سه صورت هولدر موبایل شیشه ای، داشبوردی و دریچه کولری از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است.

شما می‌توانید انواع هولدر موبایل ماشین را با بهترین قیمت بازار از این سایت با بالاترین کیفیت تهیه فرمایید.

جنس ساخت
پلاستیک (PVC)
نوع پایه نگهدارنده موبایل - تبلت
مکشی (شیشه و سطوح صیقلی)
محور قابل چرخش
افقی - عمودی
قابلیت چرخش
دارد
مناسب برای
موبایل‌های با صفحه نمایش 4.7"-7.2"
میزان چرخش
360 درجه
سایر مشخصات
قفل اتومات گوشی روی هولدر
دارای پدهای سیلیکونی ضد لغزش بر روی پایه و گیره‌ها,

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...