پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 کد 20471

UGREEN LP258-20471 Laptop Stand

شناسه محصول : 20471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم, سیلیکون
  • مناسب برای: لپ‌تاپ‌هایی تا 15.6 اینچ
  • قابلیت تنظیم فاصله افقی: دارد
  • سایر مشخصات: بدنه محکم, تنظیم فاصله افقی از 10 تا 26 میلی‌متر,...
9%
1,500,000
1,370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

LP258 پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ برند یوگرین دارای جنس بدنه آلومینیوم با پدهای سیلیکون مرغوب در محل تماس لپتاپ با پایه است تا از خط افتادن دستگاه شما جلوگیری کند. این مدل پایه مناسب لپتاپ های 15.6 اینچ و کوچکتر میباشند.

استند عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258

پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 با طراحی شیک و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا لپ تاپ خود را به صورت عمودی روی میز قرار دهید و علاوه بر محافظت بیشتر از لپتاپ از فضای اشغال شده توسط آن نیز بکاهید. شما می‌توانید برای خرید استند لپ تاپ یوگرین با بهترین قیمت بازار و مشاهده سایر محصولات این دسته در سایت آرسین کالا اقدام نمایید.

سازگاری گسترده

پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 با طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها با ابعاد ۱۱ تا ۱۵.۶ اینچ سازگار است. از این استند می‌توانید برای انواع مختلف لپ‌تاپ‌ها استفاده کنید.

این محصول در دو نوع تک شیار و دو شیار در این سایت موجود است و هنگام خرید می‌توانید نوع آن را انتخاب نمایید. از نوع تک شیار برای نگهداری عمودی یک لپ تاپ و از نوع دو شیار برای نگهداری دو لپ تاپ همزمان می‌توانید استفاده کنید.

استحکام و پایداری بالا

استند عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 از جنس آلومینیوم باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. این هولدر لپ تاپ، ثبات بالایی را برای لپ تاپ شما به ارمغان می آورد.

کاهش فضای اشغالی

با قرار دادن لپ تاپ به صورت عمودی، فضای قابل توجهی روی میز کار شما آزاد می‌شود و می‌توانید از آن برای قرار دادن وسایل دیگر خود استفاده کنید.

ظاهری شیک و مدرن

پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 نه تنها یک وسیله کاربردی است؛ بلکه به‌عنوان یک المان دکوری زیبا هم می‌تواند جلوه ای خاص به میز کار شما ببخشد.

خرید پایه نگهدارنده عمودی لپ تاپ یوگرین کد 20471

استند عمودی لپ تاپ یوگرین مدل LP258 راه‌حلی خلاقانه و کاربردی برای ساماندهی میز کار شماست. این پایه با طراحی مدرن و ارگونومیک خود، مزایای متعددی را به ارمغان می‌آورد. همانطور که گفتیم این محصول در دو نوع تک شیار و دو شیار عرضه می‌شود.

جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم, سیلیکون
مناسب برای
لپ‌تاپ‌هایی تا 15.6 اینچ
قابلیت تنظیم فاصله افقی
دارد
سایر مشخصات
بدنه محکم, تنظیم فاصله افقی از 10 تا 26 میلی‌متر, محافظت از لپ‌تاپ در برابر لغزش و خش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...