مودم 4G TDLTE دوبانده هوآوی مدل B612

Huawei B612 4G TDLTE Modem

شناسه محصول : B612

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی سیم، باسیم
  • تعداد آنتن: چهار عدد آنتن MIMO داخلی
  • رابط‌‌ها: شیار سیم کارت، پورت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN،...
  • تعداد پورت LAN: 4عدد
6,799,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مودم B612 یکی از جدیدترین مودمهای هواوی است که از cat6 پشتیبانی می کند .مودم B612 می‌تواند از شبکه‌های نسل 4 و 4.5 تلفن همراه تمامی اپراتورها پشتیبانی کند و می‌توان از سیم‌کارت‌های معمولی (FD) و TD-LTE در آن بهره گرفت. یک پورت WAN در این مودم وجود دارد که امکان دریافت اینترنت از دستگاه‌های دیگر و به اشتراک‌گذاری آن از طریق شبکه‌ی بی‌سیم B612 را امکان‌پذیر می‌کند. کاربر مودم B612 می‌تواند بنا‌بر نیاز خود تا 4 شبکه‌ی بی‌سیم مستقل را ایجاد کند و هر شبکه‌ را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد. تا 32 کاربر می‌توانند به صورت هم‌زمان به وای‌فای ایجادشده توسط مودم B612 وصل شوند؛ به این معنی که می‌توان برای مصارف اداری و تجاری در شرکت‌های کوچک تا متوسط هم از B612 استفاده کرد.

در ایران وقتی صحبت از مودم سیم کارتی رومیزی می‌شود تقریبا کسی نیست که نام مودم B612 شرکت هواوی را نشنیده نباشد. اگر هم تاکنون نام این مدل به گوشتان نخورده، با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که مودم رومیزی هواوی B612 به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشته، در چند سال اخیر جزو پرفروش‌ترین مودم‌های رومیزی بازار ایران محسوب می‌شود.


این مودم رومیزی به دلیل بهره‌بری از فناوری ۴٫۵G LTE Cat6 سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مشخصات فنی مودم ۴٫۵ جی مدل B612 یکی از کامل‌ترین و باکیفیت‌ترین مودم‌‎های بی‌سیم رومیزی بازار محسوب می‌شود که با امکانات متعدد خود قادر است نیاز هر نوع کاربری را برطرف کند و یک شبکه بی‌سیم بسیار قوی را برای یک خانه، یک ساختمان و دفاتر کاری مهیا سازد.


نسخه بعدی B612 که به بازار عرضه شد مدل B622 است، این دو مودم از لحاظ شکل ظاهر بسیار شبیه به هم هستند و در مشخصات فنی کمی باهم تفاوت دارند، که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید مودم B612 را با گارانتی معتبر از سایت IDH خریداری کنید. با ما همراه باشید تا درمورد مودم سیم کارت خور B612 بیشتر توضیح دهیم.


مودم رومیزی TD-LTE

خرید مودم رومیزی ۴.۵ جی تی دی IDH

طراحی ظاهری

مودم رومیزی B612 از بدنه‌ای بسیار خوش‌ساخت و زیبا بهره می‌برد که در قسمت جلو و پشت کاملا صاف بوده و لبه‌های آن منحنی شکل هستند.


این محصول سفید رنگ بوده و هواوی برای این مودم یک طراحی ساده و شیک را در نظر گرفته تا با هر دکوراسیونی سازگار باشد و در منزل یا محل کار قرار گرفته و بخشی از دکوراسیون آن محل شود. ابعاد این مودم روتر ۷۸*۱۵۵*۲۴۰ میلی‌متر و وزن آن همراه با آداپتور ۴۳۰ گرم است. در قسمت جلویی مودم هواوی بی ۶۱۲ نه عدد چراغ LED تعبیه شده که ۵ عدد از آن‌ها وظیفه نمایش میزان سیگنال دریافتی سیم کارتی که داخل مودم است را بر عهده دارند.


یک LED جهت نمایش روشن/خاموش بودن دستگاه، LED دیگر وظیفه نمایش وضعیت اینترنت، یک LED جهت نمایش وضعیت شبکه بی‌سیم و یک LED جهت نمایش وضعیت شبکه باسیم روی آن تعبیه شده است.


پورت‌ها و کلیدها

مودم پرسرعت تی دی ال تی ای IDH

روی لبه بالایی دو عدد کلید روشن/خاموش و WPS (اتصال سریع) وجود دارند که برای استفاده از هرکدام باید آن را به مدت حداقل ۴ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در قسمت پشت مودم و سمت پایین از سمت چپ به ترتیب شیار اتصال آداپتور برق، چهار عدد پورت LAN جهت اتصال ۴ دستگاه به‌صورت باسیم، پورت RJ-11 (جهت اتصال گوشی تلفن و برقراری مکالمه تلفنی بدون نیاز به خط تلفن ثابت و از طریق سیم کارت درون مودم) و دکمه کوچک Reset (تنظیم مجدد) قرار دارند.


در بالای پورت‌ها یک عدد پوشش محافظ قرار گرفته که با برداشتن آن می‌توانید دو عدد پورت اتصال آنتن خارجی از نوع SMA را مشاهده کنید تا زمانی که احساس کردید به پوشش وای فای بیشتری نیاز دارید، بتوانید دو عدد آنتن خارجی هم به مودم متصل کنید. روی لبه پایینی این محصول هم، شیار اتصال سیم کارت تعبیه شده است که از نوع میکرو سیم کارت است.


مشخصات فنی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم قابلیت‌های بسیار خوبی برای مودم سیم کارتی B612 درنظر گرفته شده است. این محصول B612 قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های


LTE-FDD, LTE-TDD, 4.5G, 4G, 3G, 2G را دارد، همچنین می‌توانید از سیم کارت تمام اپراتورهای کشور روی آن استفاده کنید و هر اپراتوری که در محل مورد نظر شما آنتن و پوشش سیگنال بهتری داشت را انتخاب کنید.


شبکه وای فای مودم رومیزی B612 از استانداردهای IEEE 802/b/g/n پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را به شما ارائه دهد.


این مودم روتر دو باند بوده و قابلیت ارائه فرکانس‌های ۵ گیگاهرتز و ۲٫۴ گیگاهرتز را دارد، درنتیجه سرعت بالا و برد زیاد را باهم دارید.


Huawei B612 دارای آنتن داخلی با فناوری MiMO 4*4 است که پوشش‌دهی بسیار عالی دارد، هواوی گفته که این محصول قادر است فضایی درحدود ۲۰۰ مترمربع را پوشش دهد، درنتیجه می‌تواند در محیطی با چندین اتاق هم پوشش وای فای بسیار خوبی را ارائه دهد. مودم رومیزی هواوی مدل B612 قابلیت ارائه حداکثر سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه را دارد. درنتیجه این محصول برای دیدن فیلم یا بازی کردن به‌صورت آنلاین یک انتخاب بسیار مناسب است.


با داشتن مودم روتر B612 هواووی شما می‌توانید تا ۳۲ دستگاه را به‌صورت همزمان و بی‌سیم به اینترنت متصل کرده بدون اینکه افت سرعت داشته باشید یا به مشکل بر بخورید. مودم ۴٫۵ جی B612 در دریافت سیگنال سیم کارت هم بسیار خوب عمل کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا حتی در مناطقی که شدت سیگنال آنتن شبکه تلفن همراه چندان خوب نیست هم قدرت سیگنال دریافتی خوبی داشته باشید.


قابلیت دیگری که این مودم ۴٫۵G هواوی در اختیار شما قرار می‌دهد، این است که می‌توانید تا ۴ شبکه بی‌سیم با SSID (نام) متفاوت روی آن تعریف کنید. این محصول امکان ارسال و دریافت پیامک (SMS) دارد و شما می‌توانید با استفاده از مرورگر و وارد کردن آدرس دسترسی به پنل تنظمات مودم رفته، یا با استفاده از نرم‌افزار Huawei HiLink پیامک‌ها را مشاهده و یا ارسال کنید.

نوع اتصال
بی سیم، باسیم
تعداد آنتن
چهار عدد آنتن MIMO داخلی
رابط‌‌ها
شیار سیم کارت، پورت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
تعداد پورت LAN
4عدد
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
۳۲ نفر
شبکه‌های قابل پشتیبانی
2G ، 3G ، 4G، 4.5G، TD-LTE
پشتیبانی ها
VPN
اپلیکیشن Huawei AI life
قابلیت‌ها
پشتیبانی از SMS
تعداد پورت تلفن
یک عدد
محدوده فرکانس
۲.۴ و ۵ گیگا هرتز
امنیت بی‌سیم
WEP, WPA/WPA۲-PSK, WPA۲-PSK, AES, TKIP, AES Hybrid

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...